Kymmenen parasta tapaa kirjoittaa myyvä kirja

Onko sinussa kirja? Joo?

Miksi et kirjoittanut sitä ylös? Tai jos olet jo kirjoittanut kirjan, etkö halua myydä enemmän? Niin monilla teistä on hienoja ideoita kirjasta, jopa dynamiittinimestä, mutta paljon enemmän tarvitaan myyvän kirjan kirjoittamiseen. Tässä on kymmenen parhaan tapaa kirjoittaa myyvä kirja:

1. Kirjoita ylös, mikä kiinnostaa sinua ja mikä kiinnostaa sinua vielä kahden vuoden kuluttua. Voit säilyttää kaikki kirjan kirjoittamista koskevat kohdat paljon paremmin, jos tiedät vähän ja haluat tietää enemmän aiheesta.

2. Ole intohimoinen aiheestasi. Jos kirjasi on jatkoa sinulle, olet halukkaampi tekemään siihen liittyvän työn. Tarvitset jatkuvaa intohimoa keskustelujen, seminaarien, artikkeleiden tai konsultointipalvelujen kehittämiseen. Intohimo auttaa sinua tulemaan kiehtovaksi radio- tai puhelinluokan vieraaksi.

3. Valmistaudu jokaiseen lukuun ennen kirjoittamista. Sinulla on muotoilusuunnitelma, joka sisältää otsikot kaikkialla, jotta voit järjestää lukusi todella hyvin. lukijasi eivät voi laittaa sitä alas. Voit välttää ohutluetteloluettelon kysymykset ja tosiasiat, jotka koskevat vain yhtä lukua ja opinnäytetyötä, joita käsittelet kerralla. Sitten vastaat näihin kysymyksiin ja vastaat siten tarpeellesi hyödyttää yleisöäsi. Nämä tekniikat helpottavat lukijoiden ymmärtämistä.

4. Sitoudu säännölliseen kirjoitusaikatauluun. Vähemmän olemassa olevat tai kohdentamattomat ponnistelut epäonnistuvat. Kirja ei ole valmis yksin. Sivu päivässä on sama kuin kirja vuodessa. Ajattele tilannettasi. Kuinka paljon aikaa voit käyttää tähän ponnisteluun kaikkien muiden prioriteettiesi kanssa? Käytä hetki ja päätä päästää irti jotain, joka ei ole niin jännittävää kuin se on tällä hetkellä. Dong kaikki kerralla laimentaa yritystäsi.

5.Kirjoita nopeasti, jotta voit tuottaa luvut riittävän nopeasti julkaisemaan nopeammin nopeamman kassavirran saavuttamiseksi. Käytä pikakirjoitustekniikkaa kirjan luvussa “Kuinka kirjoittaa e-kirjaasi tai muuta lyhyttä kirjaasi – nopeasti!” Jokaisen luvun tulisi vastata kaikkiin lukijoiden kysymyksiin. Kaikki tietokirjallisuusluvut ovat saman pituisia, koska niillä on sama muoto. Muista, että voit kirjoittaa lyhyen kirjan (25-90 sivua) ensimmäistä kertaa.

6. Markkinoi kirjaasi kirjoittaessasi kutakin lukua. Tunne ja kirjoita tärkeitä “kuumia myyntipisteitä”, kuten 60 sekunnin “kerro ja myy”, erityinen yleisösi, kiiltävä esittelysi, joka on minimyyntikirje, ja takakansi tai verkkomyyntikirje jokaiselle kirjoittamallesi kirjalle.

7. Tutustu yleisösi ennen kirjan kirjoittamista pitämään se järjestyksessä, sujuvana ja mielenkiintoisena. Tallenna heidän valokuvansa työasemallesi. Kirjoita ensin yleisösi profiili sisällyttämällä heidän sukupuolensa, tärkeimmät kiinnostuksen kohteet, mihin he käyttävät rahaa, Internet-älykkyytensä, mitä kirjoja he haluavat ja tarvitsevat. Aiheen on hyödyttävä yleisöä, muuten he eivät osta kirjaasi. Mikä yleisö haluaa mitä sinulla on? Kuka luopuu ansaitusta rahastaan ​​ostaa kirjan?

Muista, että naiset ostavat 78 prosenttia kaikista kirjoista. Onko aihe riittävän kapea?

8. Kirjoita ensin tietokirjallisuus, itsetukikirjasi. Kun kirjoitat romaania, se kiinnostaa sinua, aloita ensin rahan ansaitsemisesta, jotta voit rahoittaa muita yrityksiäsi. Ajattele lyhyempää ensimmäistä kirjaa, ehkä 30-90 sivua. Nykyään ihmiset ovat kiireisiä. He haluavat nopeaa ja helppoa tietoa. Tee myös luvuistasi lyhyempi. Jos vastaat neljään luvun aiheeseen liittyvään kysymykseen, luot nelisivuisen luvun.

9. Anna kirja lukijasi käsiin. Ajattele ensin: “Mikä on kirjani tarkoitus?” Ajattele yleisösi ja mainettasi. Menevätkö he todella kirjakauppaan etsimään kirjaasi? Koska jakelijat menevät usein rikki, ajattele oman kirjan jakamista. Nykyään se on helppoa mainostamistavalla – Online. Ja se on ilmainen lyhyellä oppimiskäyrällä. Kysy kirjastasi tai Internet-markkinointivalmentajaltasi.

10. Tee jotain tapahtumaan. Vaikka olisit yksi niistä 1-2 prosentista, jotka toimisto tai julkaisija hyväksyy, jos et tunne sinua, he tarjoavat vähän markkinointia. Kirjallisuuskierroksen jälkeen ja asettamalla kirjasi kirjakauppahyllylle kolmeksi kuukaudeksi, sinun tulisi ottaa kynsi ja johtaa omia markkinointitoimia.